• جمعه ١٣ بهمن ١٤٠٢-١٥:٢٠
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٣٩٧
چمران در فینال مسابقات کشتی قهرمان شهر ۲:

جوانان و نوجوانان باید ورزش، اخلاق و تدین را در روح و جان خود رشد دهند/کشتی ورزش ملی، مدال آور و پهلوان ساز کشور است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران بابیان اینکه کشتی وزرش ملی،مدال آور و پهلوان ساز کشور است تصریح کرد: جوانان و نوجوانان باید ورزش، اخلاق و تدین را در روح جان خود رشد دهند و این مسیر، مسیر مولای ما امیر مؤمنان علی (ع)است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، دومین دوره قهرمان شهر رقابت یک میلیون نفری در ۲۰ رشته ورزشی قهرمان شهر، شهر قهرمان با حضور مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران؛ حسین اوجاقی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران و چند تن از قهرمانان اسبق کشتی، در سالن کشتی شهدای هفتم تیر برگزار شد.
مهدی چمران در حاشیه مسابقات کشتی در سالن شهدای هفتم تیر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: وقتی کشتی نوجوان و جوانان را می‌دیدم یاد نوجوانی های خود افتادم که در دبیرستان دار الفنون درس می‌خواندم و گاهی برای ورزش به سالن کشتی می‌رفتیم و شاهد کشتی بزرگانی چون مرحوم پهلوان تختی و زندی می‌نشستیم. گاهی خودمان هم کشتی می‌گرفتیم. ولی امروز شاهد کشتی نوجوان و جوانان بودم و بسیار امیدوار کننده بود و به زیبایی فنون کشتی  را اجرا می‌کردند. امیدواریم در آینده برای کشور مدال آور باشند و دل ملت را شاد کنند.
رئیس شورا گفت:کشتی ورزش ملی،مدال آور و پهلوان ساز کشور است و  جوانان و نوجوانان ما باید ورزش،اخلاق و تدین را در روح جان خود رشد دهند و این مسیر، مسیر مولای ما امیر مؤمنان علی(ع) است.
چمران در ادامه تصریح کرد: سازمان ورزش شهرداری تهران در زمینه ورزش همگانی اقدامات خوبی را انجام داده است ولی کافی نیست و باید پایه های ورزش همگانی را درست کنیم تا آحاد مردم ورزش را انجام دهند تا جامعه ای سالم داشته باشیم. 
رئیس شورا در پایان از مقام آوران رشته کشتی در اوزان مختلف با اهدای مدال و لوح از آنها تقدیر کرد و گفت : شما خوب ورزش کنید و در راه خود محکم قدم بردارید و ما  هم در کنار شما هستم تا با عمل کرد خوب خود برای شهر و کشور افتخار آفرین باشید و اسم شما کنار بزرگانی چون پهلوان تختی و زندی باشد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: